luni, 24 ianuarie 2011

Intrebari frecvente despre Tenerife

1. As dori sa merg in Tenerife, dar in extrasezon. Ma mai pot bucura de soare si plaja?
   - In Tenerife se poate face plaja pe tot parcursul anului. Temperatura minima este 20°C iar cea maxima de 30°C. Deasemenea, apa oceanului Atlantic are temperaturi cuprinse intre 18 - 22°C, ideal pentru a va racori.


2. As dori sa merg in Tenerife in perioada de varf de sezon. Ce preturi practicati atunci?

    - Pretul la cazare este constant, 250 euro / saptamana / apartament, deoarece in Tenerife este tot timpul sezon turistic, iar conditiile climatice sunt aproximativ aceleasi. De aceea preturile la cazare sunt in general constante. Difera numai pretul la biletele de avion care este mai ridicat in perioada mai- octombrie.

3. Care este numarul maxim de persoane care se pot caza in apartament?
    - Numarul maxim de persoane este de 2 adulti.si 2 copii ( sub 14 ani ) Pentru mai mult de 2 persoane adulte, se va achita o taxa de 50 euro / persoana / saptamana  . In acest caz, numarul maxim este de 4 persoane adulte, iar pretul va fi de maxim 350 euro / saptamana / apartament

4. Ce capacitate de cazare aveti?
   - Eu personal, posed un apartament in cadrul resortului. Insa deasemenea sunt si ambasador Regency Resorts ( www.regencyresorts.com ). Aceasta inseamna ca puteti inchiria oricate apartamente doriti, in limita spatiilor de cazare disponibile.

5. Cum facem o rezervare?
    - Pentru a putea face o rezervare este in primul rand nevoie sa specificati perioada in care doriti sa veniti pentru a putea verifica disponibilitatea spatiilor de cazare. Apoi este nevoie de a completa un formular si de o copie dupa buletinul tuturor persoanelor care vor ocupa apartamentul. Pentru a intra in posesia formularului, nu trebuie decat sa trimiteti un e-mail la adresa destinatie_tenerife@yahoo.com cu textul " Vreau formular". 

    - Foarte important: Cazarea se face de vineri pana vineri, sau de sambata pana sambata!

6. Nu suntem din Constanta. Cum platim?
    - Pentru persoanele care nu sunt din Constanta sunt 2 variante de plata
       a. Stabilim o data la care sa ne intalnim in Constanta (eu am clienti din toata tara si nu ma pot deplasa eu)
       b. Prin alimentare card sau transfer bancar. 

7. Ce garantii avem ca odata ce am platit beneficiem de serviciul pe care l-am achizitionat?
    - In primul rand vom face schimb de copii dupa buletin. Mie imi trebuie pentru a le trimite in Tenerife impreuna cu formularul de rezervare, iar dvs pentru siguranta. Apoi ne intalnim in persoana sau la webcam pentru a stabili ca imaginea din buletin este aceeasi.
    - Pentru a deschide un cont bancar, este nevoie de toate datele personale. Deci in cazul in care as fi un infractor si dvs mi-ati face o reclamatie, politia ar intra imediat in posesia adresei mele si mi-ar 'face o vizita'. Deci in momentul in care virati banii in contul meu, puteti fi siguri ca este in interesul ambelor parti ca intelegerea sa se respecte.Foarte multi din clientii mei vin pe baza recomandarilor altor clienti. Deci aceasta afacere se bazeaza pe respect si calitate.
    - In cazul in care totusi doriti sa ne intalnim fata in fata putem discuta si la un webcam. Altfel nu ramane decat varianta in care sa treceti prin Constanta si sa ne intalnim.

8. Cum putem lua legatura cu cei de la Regency Resorts?
    - In momentul in care rezervarea s-a efectuat, veti fi dvs contactati de un reprezentant al Regency Resorts, care va sta la dispozitia dvs pentru a va raspunde la intrebari.

9. Este prima oara cand plec in strainatate. Cum ma voi descurca odata ajuns acolo?
    - Odata ajunsi in Tenerife, veti fi preluati de un agent al resortului, vorbitor de limba romana, care va oferi toata asistenta de care aveti nevoie. In Tenerife infrastructura este foarte bine pusa la punct. Totul este marcat si nu exista nici un risc sa nu va descurcati. 

10. Sunt o persoana comoda. Cum imi rezerv excursiile?
     - Recomand tuturor sa isi rezerve si sa plateasca excursiile prin receptia hotelului. Astfel, odata ajunsi in Tenerife, grijile dvs s-au terminat. Tot ce doriti, de la chemarea unui taxi pana la aflarea celor mai importante evenimente ale momentului si rezervari excursii, se pot face direct de la receptia hotelului.

11. Cum imi gasesc cel mai avantajos zbor?
      - Nu trebuie decat sa imi trimiteti un e-mail la adresa destinatie_tenerife@yahoo.com si sa precizati perioada dorita, si eu va voi da cele mai avantajoase solutii.
      - Obs: Nu va recomand sa achizitionati biletele de avion prin agentii. Cel mai bine este sa cautati direct pe site-urile companiilor aeriene ( ex::www.tarom.ro ). Astfel evitati sa platiti si comisioanele agentiilor.

12. Odata ajuns in Tenerife doresc sa inchiriez o masina. Ma puteti ajuta?
      - Daca doriti sa inchiriati un autoturism, va pot da cel mai bun site pentru a face acest lucru. Veti fi asteptati cu autovehiculul de unul din reprezentantii firmei de inchirieri auto, la sosire. La plecare lasati autoturismul tot la aeroport, de unde l-ati si luat. Pretul variaza, in functie de autoturismul ales. Spre exemplu, pentru un Citroen C3 am platit in 2010 suma de 150 euro pe saptamana .


2 comentarii:

  1. Buna Bogdan
    Ma gandesc unde sa petrecem luna de miere. Am intrat pe facebook dar as vrea sa-mi mai trimiti cateva poze. Sper sa nu ma uiti.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sper ca raspunsul meu sa fie multumitor pentru tine. Vorbim si pe telefonul mobil.

    RăspundețiȘtergere